Opgelost door NewChance.nu: Opzeggen is niet mogelijk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 181745
Gebruiker
Jeffrey
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik ben nu al een paar weken bezig om contact te leggen met dit bedrijf om op te zeggen.
Na meerdere malen bellen en telkens na een wachttijd van meer dan 30 minuten is het mij niet gelukt om contact te leggen tussen de 1ste en 15de van de maand.
Buiten deze dagen zijn ze wel goed te bereiken, maar kunnen dan niet je contract opzeggen, omdat dit juist tussen de 1ste en 15de van de maand moet.
Ik zit nu al 4 maanden hieraan vast en wil er nu toch echt vanaf.

De oplossing

Mijn opzegging goedkeuren en dat ik niet weer moet proberen te bellen tussen de 1ste en 15de van de maand.

4 reacties

  1. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Geachte heer Timmerman,

    Zojuist hebben wij geprobeerd contact met u op te nemen, helaas zonder enige succes. Wij hebben u een e-mail verstuurd met een voorstel. Wij vernemen graag van u wat u van het voorstel vindt.

    Met vriendelijke groet,

    Het team van New Chance
  2. Auteur
    Jeffrey
    Datum
    Geachte New Chance,

    Jullie zeggen dat jullie mij gebeld hebben, maar dat is niet waar want ik ben de gehele tijd bereikbaar geweest en mijn telefoon is niet overgegaan.

    Tevens geven jullie in de mail mij het voorstel om op 1 september naar jullie te bellen om op te zeggen.
    Als jullie goed mijn klacht hebben gelezen dan zien jullie staan dat ik dat niet weer wil proberen gezien het de afgelopen weken mij ook niet lukte.

    Nogmaals verzoek ik jullie om mijn contract op te zeggen!
  3. Auteur
    Jeffrey
    Datum
    Vandaag ben ik gebeld door de klantenservice van Newchance.
    In dit gesprek hebben ze aangegeven dat zij mijn abbonement met terugwerkende kracht vanaf 1 augustus beeindigen en dat het teveel overgemaakte geld wordt terug gestort.
    Uiteindelijk afhandeling is dan ook zeer netjes en ben naar tevredenheid nu geholpen.
  4. Auteur
    Jeffrey
    Datum
    Vandaag ben ik gebeld door de klantenservice van Newchance.
    In dit gesprek hebben ze aangegeven dat zij mijn abbonement met terugwerkende kracht vanaf 1 augustus beeindigen en dat het teveel overgemaakte geld wordt terug gestort.
    Uiteindelijk afhandeling is dan ook zeer netjes en ben naar tevredenheid nu geholpen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeffrey
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy