Klacht NewChance.nu: per direct opzeggen en mijn geld terug oplichters

Nadda72

Ik ben al vanaf 1 maart aan het bellen om op te zeggen steeds bedenken ze een reden om het niet op te zeggen ik hoefde niet meer te bellen en ze zouden het gaan regelen maandag zou ik een bevestegings mail krijgen van het opzeggen ik zit nu op woensdag en nog steeds niets gehad gewoon oplichters

opzeggen en mijn geld terug ik hoef geen tijd voor wat ik nog moet betalen en dat ook niet vertouw

Wij vinden dat NewChance.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

NewChance.nu
    Geachte mevrouw Adda,

Wij hebben u zojuist de bevestiging van de opzegging verstuurd per mail! Deze heeft u binnen enkele ogenblikken in uw postvakje.

Met vriendelijke groeten,

Het team van New Chance

Nadda72
ik eis mijn geld terug mensen beloven dat ze wat gaan winnen al je niets zocht krijg je niets te horen over een nep prijs ik moest eerst zeggen dat ik wil opzeggen en niets heb gewonnen en mijn geld terug wil dan pas krijg ik te horen mevrouw adda u heeft een reis gewonnen we sturen u de inlog code zodat je je reis kan bevetegen maar ik wil geen reis winnen waar ik nog voor moet betalen ik hoef het niet ik eis mijn geld terug stelletje leugenaars als je alles gaat opzoeken klopt het voor geen meter dus mensen als je word gebeld door new chance niet op in gaan leugenaars en oplichters gewoon ik wil mijn geld terug klaar dan is het pas opgelost

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?