Klacht NewChance.nu: prijzen garanderen en of inleg terug wat niet nagekomen wordt.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 270047
Gebruiker
C.M. van der Wouden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste New Chance,

Vorig jaar op 1 april 2016 heb ik drie maanden meegedaan aan jullie lotterij. Jullie garanderen in de lrijzen te vallen of je krijgt je inleg terug. Na drie maanden Nog steeds niks ontvangen en heb jullie gelijk gebeld. Jullie vertelde mij dat ik toen een citytrip had gewonnen naar Barcelona en dat ik die ergens kn het jaar of het jaar erna kon gebruiken. Op dat moment dacht ik nog, oh ik heb me toch in jullie vergist. Eenmaal die code ontvangen had ik contact opgezocht met expresstours en gevraagd of zij ook reizen aanboden in september 2017. En ja dat was het geval alleen moest ik in maart dit jaar met de promotiecode de reis boeken. Zo gezegd zo gedaan. Helaas moest ik wel 150€ extra betalen omdat ik van amserdam wilde vertrekken en omdat er een seizoenstoeslag erbij zat. Ik nam dit voor lief. Ik heb de reis geboekt maar heb nooit een factuur gekregen of een bevesting van de gemaakte boeking. Nu probeer ik al een maand contact met ze op te zoeken en uiteindelijk hebben zij gereageerd op mijn mail. Zeei vertelde mij dat alle reserveringen al vergeven zijn en dat ik volgend jaar weer mee kan doen. Dit terwijl ik al geboekt had. Aan de reacties te lezsn via Radar, klachtencompas etc., moet ik blij zijn dat ik dit nooit heb overgemaakt gezien zij ook mee doen in dit complot. Je krijgt helemaal geen reis maar ze troggelen nog een extra €150,- van je af met je goeie gedrag.

Dus nu ben ik weer bij jullie NewChance. Helaas staat op jullie site geen contactgegevens meer en is er geen mogelijkheid om met jullie in contact te kopen. Wel kan je nog steeds gebruik maken van hun 'diensten' . Nu wil ik langs deze weg nogmaals jullie de mogelijkheid geven om mijn inleg 3 x €47,50 terug te storten op mijn rekening zodat ik krijg waar ik voor getekend heb. De reis hoef ik niet want nogmaals dat is ook doorgestoken kaart.

mochten jullie niet ingaan op mijn verzoek, zal ik een zaak beginnen tegen jullie waarbij ik alle gedupeerde uitnoog om met mij mee te doen. Eentje die ook bij de staatsloterij is gedaan. Want hoe meer zielen hoe meer vreugd en nogmaals als ik kijk naar de verschillende sites waar klachten gedeponeerd worden, zal dit niet heel moeilijk zijn.

Graag vraag ik jullie zo spoedig mogelijk contact met mij op te nemen zodat dit op een nette manier afgehandeld kan worden.

Met vriendelijke groet,

Kim van der Wouden

De oplossing

Terug storten inleg 3 x 47,50 op rekeningnummer

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.M. van der Wouden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik zou graag contact met jullie telefonisch opzoeken maar nergens staat een telefoonnummer.. Anders had ik jullie natuurlijk al lang gebeld. Ik zie jullie telefoonnummer dan ook graag tegemoet! Mvg, Kim van der wouden
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen