Klacht NewChance.nu: reisje gewonnen naar turkije

# 193624
Priscillarademaker

ben nu 3 maanden lid van new chance en win een reisje naar turkije de site waar ze naar verwijzen je reis te kunnen boeken kom ik niet in valt inderdaad op dat je ineens iets wint als ze 3 maanden geld van je rekening hebben gehaald daar de afspraak is dat je sowieso altijd binnen 3 maanden iets wint het laagste bedraag wat je kunt winnen is 250 euro dus nooit verlies volgens new chance allemaal leuk en aardig maar zorg dan wel dat de mensen de juiste info hebben met de prijs die ze winnen zoals nu de reis naar turkije die verwijst naar een website waar ik geen vertrouwen in kan hebben www.expresstours.info hoop dat new chance reageert en met een oplossing komt en anders het geld terug stort

de juiste info van de te boeken reis of geld terug storting

NewChance.nu
    Geachte mevrouw Rademaker,

Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad met elkaar.

Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben en dat wij uw klacht naar alle tevredenheid hebben behandeld.

Het team van New Chance
    Priscillarademaker
    de juiste informatie nu gevonden over de reis naar turkije het is een excursie reis waarbij er nog een hoop kosten bij komen hier ben ik het niet mee eens en zit ook niet op een reis te wachten waarbij de reisorganisatie bepaalt wat ik ga doen op mijn vakantie
    NewChance.nu
    Geachte mevrouw Rademaker,

De excursies zijn optioneel, hier hoeft u dus niet aan deel te nemen als u dat zelf niet wilt. U bent tenslotte op vakantie!

Het team van New Chance

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?