Klacht NewChance.nu: reisje gewonnen naar turkije

Klachtnummer
# 193624
Gebruiker
Priscillarademaker
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ben nu 3 maanden lid van new chance en win een reisje naar turkije de site waar ze naar verwijzen je reis te kunnen boeken kom ik niet in valt inderdaad op dat je ineens iets wint als ze 3 maanden geld van je rekening hebben gehaald daar de afspraak is dat je sowieso altijd binnen 3 maanden iets wint het laagste bedraag wat je kunt winnen is 250 euro dus nooit verlies volgens new chance allemaal leuk en aardig maar zorg dan wel dat de mensen de juiste info hebben met de prijs die ze winnen zoals nu de reis naar turkije die verwijst naar een website waar ik geen vertrouwen in kan hebben www.expresstours.info hoop dat new chance reageert en met een oplossing komt en anders het geld terug stort

De oplossing

de juiste info van de te boeken reis of geld terug storting

3 reacties

  1. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Geachte mevrouw Rademaker,

    Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad met elkaar.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben en dat wij uw klacht naar alle tevredenheid hebben behandeld.


    Met vriendelijke groet,


    Het team van New Chance
  2. Auteur
    Priscillarademaker
    Datum
    de juiste informatie nu gevonden over de reis naar turkije het is een excursie reis waarbij er nog een hoop kosten bij komen hier ben ik het niet mee eens en zit ook niet op een reis te wachten waarbij de reisorganisatie bepaalt wat ik ga doen op mijn vakantie
  3. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Geachte mevrouw Rademaker,

    De excursies zijn optioneel, hier hoeft u dus niet aan deel te nemen als u dat zelf niet wilt. U bent tenslotte op vakantie!

    Met vriendelijke groet,

    Het team van New Chance

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen