Klacht NewChance.nu: Tweede klacht: (Na opzeggen) beginnen de incasso's weer na 5 maanden

Klachtnummer
# 254231
Gebruiker
PetertjeW
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Opgezegd volgens alle (belemmerende) regels van NewChance zelf.
Incasso's gaan door. Teruggeboekt.
Klacht geplaatst bij klachtenkompas.
Eenmalig een HALF gesprek gehad met newchance die de volgende werkdag zouden terugbellen.
Diverse aanvullingen op klachtenkompas geplaatst met belinstructies en newchance heeft NIET meer gebeld.
Klachtenkompas heeft OOK NIET gereageerd,!!!!!
Ondertussen zijn na diverse maanden de incasso's weer begonnen..........

De oplossing

Ik wil gewoon mijn geld terug.
Ik heb geen prijs gewonnen in de eerste maand en de voorwaarde was dat je dan je geld terug kreeg. (prijsgarantie)
Ik wil dus ook de laatste 3 keer 47.50 terug en de garantie dat er geen geld meer van mijn rekening gehaald wordt.
Dat moet toch helemaal niet kunnen?? Na 5 maanden ineens weer een incasso? Als de bank dat geblokkeerd heeft? Ik voel me bijzonder onveilig.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NewChance.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Geachte mevrouw Walda,

    Wij hebben u zojuist na 11'en gebeld en we hebben de telefoon meerdere malen laten over gaan, maar helaas weer geen gehoor. Maar we hebben een voicemail bericht voor u achter gelaten.

    Met vriendelijke groeten,

    Het team van New Chance
  2. Auteur
    PetertjeW
    Datum
    Dat klopt niet !!

    MOGELIJK hebben jullie gebeld maar volgens de tijd op de telefoon was ik nog thuis en stond op het punt om weg te gaan.

    Ik heb GEEN voicemail aanstaan. (ik heb het gecontroleerd en er was géén bericht en ik zou hem in moeten stellen volgens het bandje)

    Hebben jullie het goede nummer wel gebeld????? NOGMAALS: LANG over laten gaan minimaal 12 keer want ik heb een groot huis en ben niet zo vlot ter been......... Probeer het a.j.b. maandag weer. Liefst na elven.
  3. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Geachte mevrouw Walda,

    Wij hebben u wederom na elven gebeld (meerdere malen), maar helaas geen gehoor. Wij hebben u dan ook een voicemail bericht achter gelaten, waar op ons telefoonnummer te horen is waar op u ons kunt bereiken.

    Met vriendelijke groeten,

    Het team van New Chance
  4. Auteur
    PetertjeW
    Datum
    Ik heb geen voicemail aan staan.!!! Dat kan dus helemaal niet.
    Vervolgens kan ik melden dat ik thuis geweest ben maar steeds te laat voor de telefoon die maar 3 of 4 keer overging. Ik weet niet of jullie dit waren want het ging om een "verborgen" nummer.
    Bel toch weer op en laat de telefoon ajb 15-20 x overgaan. Ik ben slecht ter been en kan zo snel niet bij de telefoon komen.
  5. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Walda,

    Wij hebben elkaar eindelijk telefonisch gesproken. Wij hebben in samenspraak uw klacht opgelost en hopen hierbij dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

    Met vriendelijke groeten,

    Het team van New Chance

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen