Klacht NewChance.nu: Wat doen ze met 'ons' geld en waarom vernemen we er niks meer van??

Klachtnummer
# 260508
Gebruiker
RamonE
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nog geen prijs gewonnen en hoor niks meer van NewChance.
Ook de website is onvindbaar...

Naar aanleiding van diverse klachten gelezen te hebben maar eens gekeken of ik uberhaupt ooit al eens wat heb vernomen van NewChance.nu...
Wat denk je? NOOIT!

Het enige wat ze volgens mij doen is geld afschrijven van de rekening en verder niks...

Of kunnen jullie mij iets meer duidelijkheid verschaffen qua loterijen/prijsvragen waar jullie voor ons inzetten?!

Tevens wil ik jullie website bezoeken maar die is onvindbaar via google oid.
Als u mij niet duidelijke informatie kan verschaffen omtrent mijn vragen zou ik graag jullie telefoonnummer willen ontvangen via de mail zodat ik me af kan melden...

Met vriendelijke groet,
Ramon Even

De oplossing

QqDuidelijkheid wat er voor MIJN geld gedaan wordt!

1 reactie

  1. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Even,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij hebben u zojuist een mail verstuurd met uw inloggegevens, met deze gegevens kunt u bij ons op de website inloggen om zo uw deelname informatie te kunnen bekijken.

    Wij hopen hierbij uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.

    Met vriendelijke groeten,

    Het team van New Chance

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen