Klacht NewChance.nu: Wettelijke bedenktijd

Klachtnummer
# 194810
Gebruiker
Miertje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben op 13 oktober 2016 telefonisch benaderd door het bedrijf New Chance met een mooi verhaal over prijzen winnen met al in mijn achterhoofd dat ik altijd wettelijk 14 dagen bedenktijd heb bij koop op afstand heb ik mij aangemeld. Een dag later had ik al slijt en heb opgebeld om er toch van af te zien maar volgens de telefoniste geld dat hierbij niet en zat ik er in ieder geval een maand aan vast. Volgens mij is dat onterecht en anders zouden ze dit er duidelijk bij moeten vermelden. Ik wil dan ook niet dat ik mee speel en betaal. En blijkbaar is dit de manier om toch je gelijk te krijgen, zou beter zijn dit duidelijk te melden bij het gesprek dan kunnen er hier over ook geen misverstanden ontstaan. Nu lijkt het bijna of ze het Express niet zeggen. Want als ik deze site Bekijk ben ik niet de enige die niet door had dat je geen bedenktijd hebt.

De oplossing

Niet mee spelen en niet betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NewChance.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Geachte mevrouw van der Hor,

    Wij hebben u zojuist een mail verstuurd met een toepasselijke oplossing voor uw klacht.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben en dat wij uw klacht naar alle tevredenheid hebben behandeld.

    Met vriendelijke groet,


    Het team van New Chance

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen