Klacht NewChance.nu: Wij weten hier niets vanaf.

Arjan

Ik keek gisteren op mijn rekening en zag dat er op korte termijn een bedrag van mijn rekening wordt afgeschreven. Wij zijn hier allebei niet mee bekend. Ik heb er ook voor gezorgd dat dit bedrag niet van mijn rekening wordt afgeschreven. In wat bemiddelen jullie eigenlijk ??? Graag op korte termijn een reactie.

Met vriendelijke groeten ,
Arjan Riemens

Ik wil zsm van dit contract af zonder te betalen

NewChance.nu
    Geachte heer Riemens,

Mevrouw Riemens heeft zich aangemeld bij New Chance. Mevrouw Riemens doet mee vanaf de maand september en wij hebben haar hier over ook een bevestiging verstuurd naar het ons bekende e-mail adres die wij van mevrouw Riemens hebben ontvangen.

Mocht u nogmaals de bevestiging willen ontvangen dan horen wij dat graag.

Het team van New Chance
    Arjan
    Deze email is bij ons niet bekend. Zou u mij deze nog een keer willen sturen ?? Zoals ik in mijn vraag ook al heb geschreven vroeg ik u in wat jullie bemiddelen. Omdat jullie een bemiddelingsbureau zijn wil ik dit graag weten. Ook wil ik ZSM van dit zogenaamd afgesloten contract af (per direct)

Gr,
    Arjan Riemens
    NewChance.nu
    Geachte heer Riemens,

Wij hebben naar aanleiding van uw klacht telefonisch contact proberen op te nemen met u, echter zonder resultaat. We willen dit graag met u oplossen. Om dit te kunnen doen vragen wij u telefonisch contact op te nemen met ons wanneer het u schikt.

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 12:00 uur tot 16:00 uur

Het team van New Chance