Opgelost door NewChance.nu: Wil geen bericht meer van deze instellingen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 252867
Gebruiker
Carolakuster
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Deze mensen zijn doof voor iets wat je afmeld, ze willen niet luisteren als je iets afmeld, en ktijg je dit bericht.
Mochten wij uw betaling niet binnen de gestelde termijn ontvangen, dan zullen wij helaas aanspraak moeten maken op vergoeding van kosten. Wij geven deze vordering dan uit handen aan onze incassopartner. Naast bovenstaande hoofdsom bent u dan vertragingsrente en de wettelijke incassokosten verschuldigd.

De oplossing

Wil niet meer gebeld worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NewChance.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    NewChance.nu
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Kusters,

    Wij zien dat u onder tussen contact heeft gehad met onze klantenservice en u heeft uw lidmaatschap opgezegd. Daarnaast hebben wij ook uit coulance het verschuldigde bedrag kwijt gescholden.

    Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen wij die graag.

    Met vriendelijke groeten,

    Het team van New Chance

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Carolakuster
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit is opgelost ze hebben me uitgeschreven. En ik hoef het bedrag niet te betalen. Bedank voor jullie hulp en steun , hier bij.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen