Opgelost door NewChance.nu: ZWENDELFACTUREN MOETEN VOOR EENS EN VOOR ALTIJD DE KOP INGEDRUKT WORDEN!

B. Rusman

NCME367299/NCJU438145: DIT ZIJN DE KLANTENNUMMERS VAN NEW CHANCE ALLEEN IK BEN ALLANG KLAAR MET HUN. ZELF KOMEN ZE ALTIJD PECUNIA TEKORT EN DAN KOMEN ZE WEER GELD BIETSEN EN IN MIJN GEVAL GAAT HET DAN OM RESPECTIEVELIJK 4 EN 3 TERMIJNEN VAN 47,50 EURO (190 EURO EN 142,50 EURO). HEB HET HUN DUIDELIJK GEMAAKT DAT IK BIJ JULLIE BEZWAAR AANTEKEN EN DAT IK NOG EENMALIG AAN HUN ZWENDEL VOLDOE DOORDAT DE TERMIJN VAN BETALING SLECHTS EEN WEEK WAS EN IK DEZE AANMANINGEN GISTEREN IN MIJN POSTVAK ZAG DUS VRIJDAG DIENEN DE BETALINGEN BINNEN TE ZIJN. HEB HET ZE ECHTER DUIDELIJK GEMAAKT, DAT ER VANAF NU ER GEEN NEW CHANCE MEER KOMT OM MIJ UIT TE MELKEN EN DAT VIA DEZE KLACHTENKOMPAS IK MISSCHIEN MIJN BETALINGSVERPLICHTING OOK GESTORNEERD KRIJG. ZAL DIT ECHTER NIET MEER NAKOMEN NAAR HUN TOE!

HET GAAT OM SPAMFACTUREN, DIE DUS NIET VOLDAAN MOGEN WORDEN EN IK DIEN DAAR VAN GEVRIJWAARD TE WORDEN.

Wij vinden dat NewChance.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

B. Rusman
    Werd door New Chance herinnerd dat ik deze termijnen zou moeten betalen. Heb aan hun terug gemaild, dat zij dan moeten specificeren over welke periode het gaat, want heb hun gezegd, dat ik bij mijn weten geen termijnen meer schuldig ben en dat ook kan bewijzen, maar heb tot nu geen reactie meer ontvangen.

B. Rusman
Conform bovenstaande klacht had ik geen openstaande vorderingen meer en daar zijn ze zelf nu ook achtergekomen, ondanks dat ze me meenden 2 aanmaningen te moeten sturen!

Ook een klacht indienen over NewChance.nu?