Klacht Newmatch.nl: Betaald

Klachtnummer
# 174732
Gebruiker
lucia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na dat ik jullie mail heb ontvangen om de openstande bedragen te voldoen,heb ik dat netjes gedaan(ondanks dat ik had opgegeven te stoppen)Maar heb nog steeds mijn gewonnen prijs niet binnen.Bij deze graag mijn gewonnen prijs opsturen en per direkt mijn maandelijks bedrag van 23,50 opzeggen.
Zolang het financieel haalbaar is mag je spelen,is het niet meer zo mag mijn ten alletijde opzeggen.gaarne hoor ik snel wat van jullie.
ps.bellen kom je er niet door te lang in de wacht,kost ook geld

De oplossing

Ik wil graag mijn gewonnen prijs.
En mijn maandelijkse bedrag opzeggen.

1 reactie

  1. Auteur
    Newmatch.nl
    Datum
    Beste mevrouw van Engelen,

    Wij zien inderdaad dat u uw betalingsachterstand hebt voldaan op 22 juni 2016. Uw prijs is hierna meteen per post toegestuurd naar u.

    Mocht u deze prijs nog niet in ontvangst hebben kunnen nemen, stuur ons dan gerust een mail en wij zullen het nogmaals naar u toesturen.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben en dat wij uw klacht naar alle tevredenheid hebben behandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Het team van Newmatch

Ook een klacht indienen over Newmatch.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen