Klacht Newmatch.nl: Misbruik van dementerende vervolg

Klachtnummer
# 192833
Gebruiker
Storm
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben net af van het bedrijf Newchance en nu zit ik wederom met Newmatch. Het is inmiddels naar de nederlandse incasso centrale gegaan.
Mijn moeder dementeert nog steeds en kan zich ook dit bedrijf niet herinneren.
En wederom word ik belast met het vinden van een oplossing.

Ik ben het spuugzat. Jullie schijnen te denken dat ik niets anders te doen heb.
Ik blijf zo aan de gang.

De oplossing

Ik verzoek jullie dit terug te draaien. En mijn demente moeder in de toekomst niet meer te benaderen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Newmatch.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen