Klacht Newmatch.nl: Misleiding en fraude door legaal ogend bedrijf New Match/Finance Supports

Klachtnummer
# 532382
Gebruiker
Harper
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een incasso mail ontvangen van Finance Supports namens New Match op mijn persoonlijke mailadres, maar op naam van mijn moeder. Deze incasso zou binnen 5 dagen betaald moeten worden, anders volgen gerechterlijke stappen.
Ik heb telefonisch contact opgenomen met Finance Supports. Het was een apart gesprek, want er werd op de achtergrond geschreeuwd.
Ik werd geïnformeerd dat mijn moeder volgens hun in 2017 mondeling een overeenkomst zou zijn aangegaan. Heel bijzonder, want mijn moeder lijdt al jaren aan Alzheimer, ook toen!
Mijn broertje en ik beheren haar post en e-mail. Wij hebben nooit een brief gehad of mail op haar adres. Hoe komen ze überhaupt aan mijn e-mail adres?!! Dit hele gebeuren voelde als oplichting.
Na online te hebben gezocht zijn wij meerdere klachten tegengekomen en zijn wij overtuigd dat dit absoluut om fraude gaat. De betaallink ziet er ook niet betrouwbaar uit.
Ik heb deze zaak bij verschillende instanties onder de aandacht gebracht, want hoe kunnen dit soort praktijken openlijk plaatsvinden door een legaal ogend bedrijf?!
Misselijkmakend!

De oplossing

Ik wil dat alle betrokken bedrijven worden aangepakt, want dit is gewoon misbruik maken van mensen!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Newmatch.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen