Opgelost door Newmatch.nl: Onterechte incasso

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 192202
Gebruiker
VinStilo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hier hetzelfde probleem, vandaag een mail gekregen van het incasso bureau of ik maar even 90.60 euro over wil maken binnen 10 dagen.
Geen herinnering of aanmaning ontvangen.
Was er uiteraard december 2015 ingetrapt als vele, kat uit de boom gekeken en natuurlijk nooit wat gewonnen. Tot driemaal toe gebeld en opgezegd met aangeven dat het openstaande bedrag geïncasseerd mag worden en daarna weg met die troep.
Maar ben er nu helemaal klaar mee...als ze nu niet de incasso intrekken dan boek ik alles terug en dan gaan we na de rechter. Bedrijft levert namelijk een wanprestatie ze leveren helemaal niks en je wint ook niks behalve dan dat je moet betalen als je hebt gewonnen!

De oplossing

Intrekken incasso en opzeggen!

1 reactie

  1. Auteur
    VinStilo
    Datum
    Contact gehad met Newmatch, is enigszins na wens afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
VinStilo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Newmatch.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen