Klacht Newmatch.nl: oplichting

Klachtnummer
# 276463
Gebruiker
tansl
Datum
12 reacties

Details

De klacht

vader van 84 er in geluisd, wordt maandelijks 23,50 euro afgeschreven, hij heeft geen idee voor wat eigenlijk

De oplossing

zo snel mogelijk stopzetten

12 reacties

  1. Auteur
    tansl
    Datum
    Graag een reactie van new match of yourmarketingpartner
  2. Auteur
    tansl
    Datum
    New match of new chance of your marketing partner oplichters reageren helemaal niet !
  3. Auteur
    tansl
    Datum
    New chance new match yous marketing partner oplichters!! Sturen je zelfs een brief nagemaakt van de ABN AMRO dat er een machtiging is afgegeven.
  4. Auteur
    tansl
    Datum
    Nep oplichters bedrijf yous marketing center
  5. Auteur
    tansl
    Datum
    New match of new chance allemaal oplichters
  6. Auteur
    tansl
    Datum
    New match new chance yous marketing center oplichters kopiëren zelf een digitale machtiging waarbij de ABN AMRO bank het niet eens opvalt dat het nep is.
  7. Auteur
    tansl
    Datum
    Ze veranderen elke keer van bedrijfsnaam new sign heet t nu
  8. Auteur
    tansl
    Datum
    New chance yous marketing center oplichters
  9. Auteur
    tansl
    Datum
    Eikels
  10. Auteur
    tansl
    Datum
    Helaas doet de ABN AMRO bank er ook weinig aan om oude mensen verder hiermee te helpen. Al op kantoor geweest en meerdere malen aan de telefoon gezeten met de ABN maar je wordt elke keer maar weer doorgestuurd.
    De bankmedewerkers ziet totaal niet dat er valse machtiging naar hun wordt doorgestuurd met verkeerde naam, zogenaamde Tan codes, zogenaamde digitale handtekening, en accepteren dit gewoon zonder te kijken.
  11. Auteur
    tansl
    Datum
    new match yous marketing center pas op
  12. Auteur
    tansl
    Datum
    New match oplichters

Ook een klacht indienen over Newmatch.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen