Klacht Newmatch.nl: opzeggen 'bijdrage'

Klachtnummer
# 145843
Gebruiker
Gorter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb al een aantal dagen telefonisch contact geprobeerd te zoeken met newmatch om het 'contract' op te zeggen. Dit blijkt heel lastig te zijn. Het is elke keer erg druk aan de telefoonlijn van newmatch (alle medewerkers zijn constant in gesprek).

Aangezien het alleen telefonisch mogelijk is om op te zeggen, maakt dit het erg lastig. Wij wilden graag voor de 20e december opzeggen, maar dit is dus niet gelukt. Ik heb ook een e-mail gestuurd. Hopelijk kan Newmatch zelf contact met ons opnemen om hier uit te komen.

De oplossing

Ik zou graag schriftelijk een bevestiging van opzegging ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    Newmatch.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Gorter,

    Allereerst danken wij u voor uw bericht. Het is inderdaad zo dat u alleen telefonisch uw deelname kunt opzeggen. De wachttijden zijn op sommige dagen natuurlijk wat langer dan op andere dagen. Echter krijgt u altijd een medewerker aan de lijn als u aan de lijn blijft.

    U heeft op 30 december 2015 een email gestuurd met het verzoek tot opzegging van uw deelname. Dit verzoek hebben wij deze week voor u verwerkt en een bevestiging van de opzegging is verstuurd naar uw adres.

    Tevens heeft u een email gekregen waarin de opzegging eveneens bevestigd staat.

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd.

    Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u,

    Met vriendelijke groet,

    Het team van Newmatch

Ook een klacht indienen over Newmatch.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen