Klacht Newmatch.nl: Opzegging

Klachtnummer
# 142342
Gebruiker
Jo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gebeld met Newmatch. En gevraagd wat het is. Dat er sinds 2 maanden geld wordt afgeschreven waar ik niets van afweet.
Ze zeggen dat er 1 sept een brief is verstuurd waar in staat dat ik deel neem aan deze "loterij". Brief nooit ontvangen.

De oplossing

Graag verwijderd worden uit hun bestand en het liefst de afschrijvingen terugstorten.

1 reactie

  1. Auteur
    Newmatch.nl
    Datum

    Geachte mevrouw Van Ardenne,

    ik zie staan dat u inmiddels contact heeft gehad met de klantenservice en dat de kwestie is opgelost en dat de deelname is opgezegd.

    Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Het team van Newmatch

Ook een klacht indienen over Newmatch.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen