Klacht Newstyle: Abonnement opgezegd, na twee jaar aanmaning incassobureau

Klachtnummer
# 113281
Gebruiker
Joska
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Twee jaar geleden heb ik mijn abonnement stopgezet aan de balie van de sportschool in Hoograven. Daarna heb ik ook de incasso van Newstyle laten blokkeren omdat er een maand na opzegging nog geld werd afgeschreven. Een maand geleden ontving ik opeens een aanmaning van een incassobureau van over de 500 euro. Ik ben boos en teleurgesteld over de gang van zaken. Newstyle blijft aangeven dat ik niet heb opgezegd terwijl dit wel zo is. Nooit heb ik de afgelopen twee jaar een aanmaning gehad vanuit de sportschool en dan mag er niet naar incassobureau worden gestapt. Afgelopen twee jaar ben ik ook nooit wezen sporten omdat ik had opgezegd.

De oplossing

Kwijtschelding bedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Newstyle hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Newstyle?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen