Klacht Newstyle: Bij de septemberactie van Newstyle zou ik één maand gratis krijgen, achteraf blijkt dus niet!

Pieters-Maarbach

Vorig jaar September was er een actie bij NewStyle (De Meern) dat je de eerste maand gratis kreeg dus heb ik een abonnement genomen. Als afgesproken werd pas vanaf eind oktober het contributiegeld van mijn rekening afgeschreven. Dat leek goed te gaan totdat ik in juli ontdekte dat er op dezelfde dag (26 juli) stiekem twee keer contributiegeld van mijn rekening was afgeschreven, van juli én augustus! Dus heb ik het bedrag van augustus via mijn bank terug laten storten. Vandaag 05-09-2017 ontving ik een dreigbrief van Newstyle, met als dagtekening 29-08-2017(!) waarin stond dat ik het geld alsnog moest betalen binnen twee weken, wat dus eigenlijk één week is want ik heb de brief pas vandaag, één week later dan de dagtekening van de brief ontvangen. Maar goed, dit komt er dus op neer dat ik helemaal geen maand gratis heb gehad. Valt me erg tegen deze gang van zaken.

Ik wil gewoon de beloofde gratis maand. En per direct mijn abonnement opzeggen.

Wij vinden dat Newstyle hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Newstyle?