Opgelost door Newstyle: onterecht geld afgeschreven.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 109403
Gebruiker
ss
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Newstyle verteld mij dat er voor een sportabonnement dat ik heb gehad één periode nog onbetaald is, en dat ik dit moet betalen.
Ik stuur hun vervolgens een pdf van ING van alle af- en bijschrijvingen van Newstyle, dus van de gehele periode dat ik daar lid ben geweest.
Daaruit blijkt zwart op wit dat deze periode wel is betaald en dat zij zelfs teveel hebben afgeschreven.

Zij blijven aandringen dat deze periode openstaat. Maar uit de bankgegevens blijkt het tegendeel.

Mijn bank verteld mij niets te kunnen doen en adviseert juridisch advies in te winnen.

Gewenste oplossing

Dat er gekeken word naar mijn af- en bijschrijvingen en ik het geld terug krijg wat ik teveel hebt betaald.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Newstyle hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    ss
    Datum
    Vandaag ben ik telefonisch benaderd door een andere medewerker van Newstyle. Door haar ben ik fantastisch geholpen. Daarmee is mijn klacht afgesloten.
    Nogmaals bedankt mevrouw dat u heeft meegekeken.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Newstyle?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen