Klacht NextDeal.nl: Huawei G700 , wanneer eindelijk gerepareerd of omgeruild

KLACHT
Huawei smartphone G700, is defect. en pas 3 mnd oud. Winkel zegt Huawei 3x3 service gebruiken. Dit is een gratis 3dg repair service en extra gar. Geweldig dacht ik, dus niet!! Na aanmelding bij Huawei helemaal niks, gebeld, meneer u had zich binnen 1 mnd moeten aanmelden!!! Zowel Huawei als de winkel hebben mij NOOIT iets verteld over deze service en mogelijkheid, dus hoe had ik mij kunnen aanmelden??? Dus teneinde raad de G700 maar naar de winkel gestuurd. Nu wordt ik gestraft door het in gebreke blijven van Huawei en de winkel met het nu al weken moeten wachten op mijn telefoon.
WAAR blijft mijn telefoon! Eigenlijk vind ik dat ik recht heb op een nieuwe, omdat hij binnen 6 mnd ernstige gebreke toont.
PRODUCT DETAILS
Huawei smartphone G700 model 51056630

PRIVÉ
j.b.vanzalingen@ziggo.nl

GEWENSTE OPLOSSING
Ik wil per ommegaande een G700 retour, of nieuw of gerepaREERD

NextDeal.nl
    Beste klant,
    Dank voor uw feedback. Graag hadden wij u persoonlijk te woord kunnen staan indien u dit bij ons direct gemeld had.
    Garantieafhandeling door de fabrikant wordt over het algemeen als prettig en snel ervaren door consumenten, vandaar dat wij u hebben gewezen op deze mogelijkheid. Dat hiervoor een registratie noodzakelijk is binnen een maand na aankoop is niet bij elke fabrikant van toepassing. Uiteraard kan garantie ook altijd via ons afgehandeld worden zoals nu gebeurd. Wij hebben uw retourzending op 19-6 ontvangen en dit op 19-6 aan u bevestigd. Vervolgens hebben wij uw artikel ter reparatie verstuurd. Afhankelijk van het defect duurt een reparatieprocedure gemiddeld 2-3 weken. Zodra wij uw toestel van het reparatiecentrum terug ontvangen wordt het aan u verstuurd. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Team NextDeal
    JaBo
    Nextdeal of Huawei heeft mij niet geinformeerd over de extra service van Huawei.
    Argument Next::
    Dit slaat nergens op: Nextdeal en Huawei is in gebreke met hun info
    Verder is een 2-3 week service zowieso heel slecht, we praten over een z.g.a.n. app,, waarom geen omruil!!!
    JaBo
    Nextdeal heeft mij ZELF doorgestuurd naar de 3X3 service toen mijn G700 defect was, ze kunnen nu niet doen alsof ze van deze service niets wisten. Hun argument slaat dus nergens op.
    NextDeal.nl
    Beste klant,
    Wat wij benadrukten in voorgaande tekst is dat het niet haalbaar is onze klanten te informeren over de exacte registratievoorwaarden van alle fabrikanten. Voor alle duidelijkheid en ook in dit geval; indien de garantie niet afgehandeld kan worden rechtstreeks door de fabrikant dan kan deze via ons afgehandeld worden. Ook wij streven naar een zo spoedig mogelijke afhandeling.Helaas kunnen wij uw apparaat niet als (zo goed als) nieuw behandelen omdat het enkele maanden in gebruik is geweest. Wij moeten het hierdoor versturen aan de reparatieservice ter onderzoek, bepaling en reparatie van het defect.
    JaBo
    Klacht nog steeds niet afgehandeld

JaBo

Ook een klacht indienen over NextDeal.nl?