Opgelost door NextDeal.nl: Reparatie duurt 2 maanden

Boerk

Bij NextDeal een Asus DSL-N66U gekocht. Hier heb ik veel problemen mee gehad, onstabiel, dus besloten deze terug te sturen. Op 10 september kreeg ik een bevestiging van NextDeal:
====================
Indien het een defect betreft houdt er dan rekening mee dat het afhandelen hiervan 3 tot 4 weken kan duren. Wij informeren u zo snel mogelijk. Met vriendelijke groet, NextDeal.
====================
7 Oktober ben ik maar eens een status update gaan vragen bij NextDeal, op 13 oktober kreeg ik eindelijk te horen dat deze nog in reparatie was en dat ik deze binnen 2tal weken terug mag verwachten (2de belofte).

17 oktober heb ik laten weten dat ik het termijn inmiddels onredelijk vind.
Vandaag 26 oktober heb ik mijn reparatie, die 3 a 4 weken zou duren, nog steeds niet terug en ik krijg geen reactie meer van NextDeal.
Nu heb ik aangegeven dat ik het product geleverd wil zien, of het geld terug (evt een tegoed bon). Ik hoef het product niet "nieuw" geleverd te hebben, aangezien de kans aanwezig is dat dit een productie/ontwerp fout betrof.

Wat ik helemaal niet snap is dat als ik de gegevens vij Asus opvraag dat het product daar maar een dag of 4 heeft gelegen:

Het product is bij NextDeal ontvangen op 10 september,
Het product is door Asus ontvangen op 9 oktober.
Het product is gerepareerd op 13 oktober.
Nu 26 oktober heb ik het nog steeds niet terug.... Waar ligt het dan!?

Het huidige gerepareerde product voor eind deze week (30 oktober), of geld terug, of een tegoed bon, maar niet eenzelfde vervangt product (de kans is aanwezig dat ik die straks ook ter reparatie moet aanbieden).

Boerk
    Vandaag de 27ste, de dag waarop het echt gerepareerd terug zou moeten zijn (de verlenging van 2tal weken). Ik zal vast een erg vevelende en zeurende klant zijn want tot op heden blijft het dooooodstil. Beleid 2015?
    NextDeal.nl
    Beste,
    Ook wij vinden dat deze reparatieperiode te lang duurt. Dat zijn wij helemaal met u eens. Omdat wij uw artikel nog steeds niet retour hebben ontvangen van Asus willen wij dit dan ook afhandelen middels een creditnota. (dit was ook ons voorstel geweest indien u rechtstreeks contact met ons had opgenomen.

Zoals eerder gecommuniceerd voldeed uw retourzending niet aan de retourvoorwaarden omdat o.a. de doos ontbrak. Dit betekend dat wij het (hopelijk snel te ontvangen) gerepareerde artikel zonder omdoos als gebruikt moeten verkopen.

Omdat uw retourzending niet aan de retourvoorwaarden voldeed konden wij het artikel niet direct omruilen.

Omdat het artikel bijna 3 maanden in gebruik is geweest en niet volgens retourvoorwaarden geretourneerd is boeken wij 90% van het aankoopbedrag terug naar uw rekening.
    Boerk
    Jammer dat dit via deze site wel tot een passende oplossing kan komen. Maar hier kan ik mij goed in vinden, aangezien de omdoos ontbreekt. Wat wel vergeten wordt is dat het product geretourneerd is n.a.v. een deffect. Met de 90% creditatie maakt Nextdeal het wederom mijn probleem.

Boerk

Ook een klacht indienen over NextDeal.nl?