Klacht Nextdoor: Nextdoor verwijdert gegevens niet.

Klachtnummer
# 607522
Gebruiker
Chantal
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Afgelopen 30 juni heb ik een verzoek ingediend tot verwijdering van mijn gegevens van bij Nextdoor. Dit gaat nog echter nog niet zo makkelijk. Diezelfde 30 juni kreeg ik het volgende bericht:

Beste Chantal,

Bedankt voor je bericht.

Naar aanleiding van je verzoek om over te gaan tot verwijdering van je account wil ik je graag informeren over het feit dat we jouw account hebben verwijderd. Jouw account, je profiel en je berichten zijn verwijderd uit je Nextdoor-buurt.

Mocht je in de toekomst opnieuw willen aanmelden, dan kun je dit doen via https://nextdoor.nl/ of onze app. Je zult dan wel opnieuw je account moeten bevestigen.

Als je hierover nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Michelle

Nou dacht ik, opgelost. Niet dus, Want vandaag ontvang ik weer een bericht en zie ik tot mijn verbazing dat mijn profiel helemaal niet verwijderd is!

Gewenste oplossing

Mijn gegevens verwijderen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nextdoor hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nextdoor?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen