Opgelost door Nextenergy: Nextenergy betaald niet terug

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 650873
Gebruiker
Rene Beck
Datum
1 reactie

Details

Klacht

28 December gestopt bij nextenergy, na 7 weken mijn afrekening gehad , wacht nu na 11 weken nog steeds op mijn terug betaling. Ze blijven smoesjes verzinnen, geen antwoord op de e-mail, telefonisch niet bereikbaar. Denk dat ik mijn geld kwijt ben.

Gewenste oplossing

Dat mijn geld gestort wordt , 250 euro volgens de jaarafrekening
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Nextenergy is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Rene Beck
    Datum
    Het is eindelijk betaald

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Nextenergy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen