Klacht Nfornicole.com: Bestelling van 3 maanden geleden nog steeds niet geleverd!!!!

Klachtnummer
# 441857
Gebruiker
Nieuw#6
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 14 februari 'n bestelling geplaatst. Er zou 'n track en trace code volgen. Deze na diverse mails nog steeds niet ontvangen!! Op mijn laatste mail van 11 april heb ik geen reactie meer gekregen!

De oplossing

Geld terug geven of bestelling z.s.m. sturen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nfornicole.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nfornicole.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen