Klacht Nfornicole.com: Bestelling wordt niet geleverd

Klachtnummer
# 394979
Gebruiker
Eenhoorn38
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 27 september een product besteld. Nog steeds niets ontvangen maar wordt gespamd met mails om nog meer producten te kopen en word verleid met kortingen. Op mijn mail waar mijn bestelling blijft wordt niet gereageerd. Ik bestel normaal nooit zonder eerst de betrouwbaarheid te onderzoeken, deze keer wel en helaas lijkt dit nu toch een verkeerde keuze te zijn!

De oplossing

Zorgen dat ik het product nu binnen twee dagen heb en anders mijn geld retourneren. Als er een vertraging is verwacht ik dat ik daar bericht over krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nfornicole.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nfornicole.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen