Klacht Nfornicole.com: betaald voor bestelling. Niets ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 452911
Gebruiker
Dawes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Besteld vor bh op NforNicole.
Betaald voor product 2 mei. 10 juni nog steeds niets ontvangen. Geen reactie op emails.

De oplossing

Mijn geld terugstorten

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nfornicole.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dawes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedrijf vraagt geduld. De bedrijf heeft geen nieuw termijn voor het gehoopte levering toegezegd. 28 juni nog steeds geen levering
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nfornicole.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen