Klacht Nfornicole.com: N for Nicole levert niet en moet ons het geld teruggeven

Klachtnummer
# 444221
Gebruiker
Ria_Laban
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Product besteld en betaald...geen reactie, dus email gestuurd...vaag antwoord gekregen en de helpdesk in Zweden gebeld..."we verwachten de zending over twee weken te versturen". Nu 4 weken verder en geen enkel bericht...weer diverse keren bellen, maar nu neemt niemand op en wordt de verbinding verbroken. Email gestuurd met verzoek om restitutie, na een week nog geen antwoord...weer gebeld en KPN zegt "dit nummer is niet bereikbaar". Dit terwijl we nog steeds gebombardeerd worden door advertenties van dit bedrijf. Wij willen ons geld terug!

De oplossing

Het bedrag van onze aankoop terugstorten en stoppen met adverteren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nfornicole.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nfornicole.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen