Klacht Nfornicole.com: wel betaald , geen bestelling ontvangen.

Klachtnummer
# 462876
Gebruiker
AchtsteKlimop#844
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling geplaatst op 27 april 2020 en nu nog steeds niets binnen! Wel krijg ik iedere dag mail van dit bedrijf waarin ze me vertellen dat ik korting krijg.

De oplossing

Mijn geld terug of mijn bestelling z.s.m. naar mij toe sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nfornicole.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nfornicole.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen