Klacht NH Atlanta Rotterdam: Eerste kamer ruikt (stinkt) naar riool, 2e kamer is vies (niet schoongemaakt)

F.J. Otten

3 juni 2017 via NH Hotels (eigen website) gereserveerd. Ik ben lid van het rewards programma maar dat maakt verder niet zoveel uit. Ik heb de boeking vooruit bevestigd via credit card omdat ik later zu inchecken (ik geloof dat wij 20.00 uur aanwezig waren).

Wij krijgen kamer 241 (Superior Kamer). Een kleine kamer maar wat vooral opvalt is dat het naar riool sinkt. Wij krijgen een andere kamer, appartement 241. De hotelmanager noemt het een upgrade, maar wij stellen al meteen vast dat er wat mis is met de WC - daar drijft bruine rommel in. Omdat wij verder een druk programma hebben kijk ik niet verder. 's Ochtends schrik ik: er zitten vlekken op de bank(en) overal lekkage, vloerbekleding aan de randen in vies/zwart en zo is de douche.

Bij het inchecken heb ik gezegt dat ik best de reservering wil annuleren: als het alllemaal niet past dan vinden wij wel wat anders. Het uiteindelijke alternatief blijkt later is gewoon echt niet goed. Natuurlijk haal ik verhaal bij de hotelmanager - die zegt stellig alles met 'housekeeping' door te nemen. De parkeerkosten krijgen wij cadeau. Uiteindelijk heb ik toch een vervelend gevoel bij deze overnachtig. Het is precies 1 jaar geleden dat wij getrouwd zijn in Rotterdam, deze overnachting had een stuk aangenamer kunnen zijn.

Ik wil graag volledige restitutie van mij hotekboeking of - zonder kosten - aan nieuwe boeking in een kamer die wel prima, netjes en supereur is.

Wij vinden dat NH Atlanta Rotterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over NH Atlanta Rotterdam?