Klacht NH Hotels: 4* Hotel met ZONDER temperatuurregeling en matrassen waarbij je elke binnenveer voelt!!!!

# 262039
Moederdag

Geachte betreffende,

Ik heb al veel vaker in een NH Hotel gelogeerd wat altijd goed was. Afgelopen nacht hebben we gelogeerd in NH hotel in Noordwijkerhout.
Mijn dochter had gespaard voor een moederdagcadeau en wilde samen met mij een nacht naar een hotel. Ik heb haar geadviseerd uw hotel te boeken.
Toen we in de kamer kwamen bleek deze kamer ongelooflijk warm. We hebben het raam wagenwijd opengezet en de verwarming op nul.
Helaas bleef deze kamer heet!! We werden er zelfs midden in de nacht meerdere keren wakker vd hitte!!

Het tweede probleem is toen wij naar bed gingen bleek dat je al liggend op bed de ijzeren veren van het matras overal voelde. Dit ligt niet goed en deed gewoon pijn. Ik had juist gelezen dat dit hotel de bedden had vernieuwd maar niets was minder waar!! Misschien wel in een duurder gedeelte van het hotel maar zeker niet in de vleugel waar wij verbleven.

Bij het uitchecken vroeg de mevrouw aan de balie of alles naar wens was. Ik heb haar de 2 punten verteld en over de hitte gaf ze direct aan dat ze deze klacht al veel vaker had gehoord!!!!!!
Dit verbaasde mij enorm. Waarom wordt daar niets aan gedaan? Waarom toch weer gasten in deze kamers zetten, deze kamers verkopen terwijl je deze klacht al kent?

Ik had deze 2 klachten echt niet in een NH hotel verwacht.

Maak die temperatuurregeling en leg een dikke topping op de matrassen of nog beter vernieuw deze matrassen.

Moederdag
    Helaas heeft er niemand op mijn klacht gereageerd........
    Ongelooflijk!!

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over NH Hotels?