Klacht NH Hotels: Foutieve boeking NH hotel niet gecorrigeerd

R. van Schaik

Wij waren op 19 augustus met de auto onderweg van Zwitserland naar Nederland en zochten een overnachting voor die avond. We hebben rond 21 uur via booking.com vanuit de auto een reservering gemaakt bij NH hotel Bingen am Rhein.
Direct na het boeken kwamen we erachter dat we de verkeerde datum hadden ingevoerd (26 aug ipv 19 aug). We namen telefonisch contact op met het hotel en legden de situatie uit. Het hotel gaf aan niets te kunnen doen, en de boeking niet te kunnen wijzigen (ondanks dat het hotel kamers beschikbaar had voor dezelfde prijs!).

Afgelopen week hebben we per mail contact gehad met de manager van dit NH hotel. Hij geeft aan ons verhaal niet te geloven / begrijpen en heeft de boeking niet willen annuleren. Uiteindelijk hebben we nu betaald voor een boeking die we niet hebben gebruikt, en waar we direct na het boeken meerdere pogingen hebben ondernomen om tot een wijziging / oplossing te komen.

Terugboeking van het geld dan wel voucher voor toekomstige overnachting in NH hotel