Klacht NH Hotels: Misleidende informatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 464759
Gebruiker
Kels
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nh geboekt via booking.com staat duidelijk vermeld airconditioning op de kamer.
Blijkt dat er geen ene kamer is met airco dus misleidende informatie.
En een stoffige kamer, kon de stof van de bedrand afvegen en van de tv.
Helaas een slechte ervaring hier

De oplossing

Dat ze hier wat mee doen we hebben hier wel extra voor geboekt kamer met airco

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kels
Datum
Uiteindelijke oplossing
Reageren er niet op
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NH Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen