Klacht NH Hotels: Slechte afhandeling met vergeten spullen

Klachtnummer
# 271710
Gebruiker
Amarant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb mijn bril per ongeluk laten liggen in hotel. Nu ben ik zonder bril en als ik mijn lenzen uit heb bijna invalide. Kan zonder bril mijn lenzen niet zien en dus moeilijk schoonmaken en indoen. Heb meteen gebeld. Ze moesten eerst uitzoeken wat opsturen zou kosten. Ik zei dat dat niet uitmaakte want ik had hem toch nodig.
Of ze aub meteen wilde opsturen.
Nee dat ging niet. In de loop van de dag kreeg ik mail dat het 9,31 zou kosten. Of ik bewijs wilde mailen dat ik dat overgemaakt had. Dit was op een maandag.
Ik meteen gedaan. Volgende dag kreeg ik een mailtje dat ze het ontvangen hadden en zouden opsturen. Het is nu donderdag avond. Nog niks ontvangen vandaag. Zoiets belangrijks waar ik niet buiten kan.
Hoorde van iemand anders die in ander nh hotel haar jurk was vergeten. Die was volgende dag gelijk opgestuurd zonder dat ze hoefde te betalen. Nu vind ik dat betalen geen probleem het is tenslotte mijn fout. Vind wel raar dat ze met een jurk zo coulant zijn maar met een bril waar ik van heb laten weten hoe belangrijk die is, zo moeilijk doen. Ik hoop maar dat ik mijn bril morgen krijg.
Vind dit beslist niet klantvriendelijk!

De oplossing

Misschien excuus. Onderscheid maken en snappen dat een bril voor iemand heel belangrijk is om te functioneren.

0 reacties

Ook een klacht indienen over NH Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen