Klacht NH Hotels: Slechte behandeling klacht

Geachte,

Wij zijn regelmatig terugkerende klanten van NH echter ditmaal hadden we een reservering zie reserveringsnummer: 0067636177

Kamers

Superior Kamer
DIRECT ONLINE BETALEN - 2 volwassenen

Opmerkingen over de reservering:
Graag een extra bed voor onze zoon. Met ontbijt. -- LATE CHECKOUT INCLUDED UNTIL 15:00 uur --

Aankomstdatum: 06/04/2019 to 15:00 uren

Uitcheckdatum:: 07/04/2019 to 12:00 uren

Beschikbaarheid: 2 volwassenen

Echter bij aankomst kregen wij te hoeren dat er geen derde bed was klaar gezet.
Het derde bed was ook niet mogelijk omdat het een Superior kamer betrof. Het was in eerste instantie niet mogelijk om een 3de bed te plaatsen gezien de oppervlakte van de kamer. Hierna kwam men met de reden dat het 3de bed niet mogelijk was in verbant met het laminaat kans op krassen. Zie website NH wel mogelijk! Zie bijlagen!

Vervolgens werd onze reservering omgezet naar een Standaard kamer met uitzicht. De Standaard kamer met uitzicht heeft dezelfde oppervlakte als de Superior kamer??
In de Standaard Kamer kon wel een 3de bed geplaatst worden.

Wij kregen bij het inchecken te horen dat wij zondag om 12.00 uur moesten uitchecken. Wij gaven aan dat dat niet klopte zie reserveringsgegevens in deze email.

Bij aankomst in de kamer kwamen wij erachter dat de airco het niet deed. Navraag bij de receptie “in de winter staat de airco uit” Hoezo uit de airco is te regelen op de kamer, ook staat airco op de website gepromoot, en het is lente en geen winter. De receptie zei ook nog “dan doe je de ramen open” bij het UMCG ambulances rijden af en aan met blauw zwaailicht en sirenes en het gelal van uitgaanspubliek. Het was +/- 22 graden in de kamer. Dit is met COPD en Astma een niet z’n goede combinatie.

Helaas moeten wij aangeven dat dit niet het beste verblijf bij NH hotels is geweest. Jammer het was altijd goed.

Wij zien uw reactie tegemoet.
Onder voorbehoud van alle rechten en weren.

Dat NH de klacht op een goede manier afhandelt

Bijlagen

Albers01
    NH hotels reageert niet. Dan kun je opmerken dat ze wel schuld bekennen!!
    Albers01
    Blijkbaar zijn de klanten niet belangrijk voor NH hotels.
    positief afgehandeld door NH

Ook een klacht indienen over NH Hotels?