Klacht NH Hotels: Verschrikkelijk reserveringsproces / foute informatie / onzinnige promotiecode en bizonder onvriendelijk personeel

Klachtnummer
# 189266
Gebruiker
Frankschaaij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Probeerde vanavond een boeking te doen bij NH Hotels.
Nu heb ik als trouwe klant van NH ( platinum status ) nogal wat promotiecodes liggen. Als ik deze promotiecodes probeer in te vullen op de site krijg ik bij alle promotiecodes de melding ´niet bekend´.
Dus ben ik gaan proberen te bellen. Drie maal gebeld om via de IVR uiteindelijk opgehangen te worden. Uiteindelijk de vierde maal een mens aan de telefoon gekregen. Deze dame kan niets met de promotiecode. Wel kan ze de gewenste boeking maken zonder promotiecode; kost 171 euro. Mij teveel, dus doorverbonden naar dame die promotiecode wel kent. Kamer met korting wordt me nu aangeboden voor..........171 euro. Dus zelfde prijs als zonder code.
Voor de zekerheid heb ik ook op hun site ingelogd waar ik zelf dezelfde kamer, zelfde hotel, zelfde datum kan boeken voor 155 euro !!???. Zonder korting op de site 155; met korting ad telefoon 171 ?? Dame aan de telefoon begrijpt mijn verbazing niet en zegt.....dan boekt u die toch

De oplossing

Geef je klanten ajb geen platinum VIP card s en promotiecodes om ze vervolgens als idioten te behandelen. Ik heb mijn klandizie bij NH dit jaar al afgebouwd; begin er nu helemaal klaar mee te raken. Laat aan henzelf over welke oplossing ze willen bieden. Na vanavond verwacht ik niets meer, wat takelt die tent af, hospitality begint al bij het boeken, niet pas bij het uitchecken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over NH Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen