Opgelost door NHA Thuisstudies: de gratis tablet is een lokkertje, zeer slechte kwaliteit

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 123147
Gebruiker
Manon
Datum
5 reacties

Details

De klacht

De gratis tablet is een lokkertje. Je kunt er echt helemaal niets mee, behalve als snijplank gebruiken. Toen ik daarover een mailbericht stuurde naar NHA, kreeg ik als reactie:
'De gratis tablet is een geschenk bij elke cursus die wij aanbieden. De tablet voldoet aan de specificaties die cursisten voorafgaande kunnen bekijken op onze website. Wij vinden het jammer dat u bepaalde verwachting van de tablet heeft gehad en dat wij deze verwachting bij ontvangst van de tablet niet hebben kunnen waarmaken. Echter is onze communicatie hierover duidelijk geweest''
Dus als je leest in de berichten dat de klacht is 'afgehandeld', dan is dit waarschijnlijk de standaard afhandeling.
Trap er niet. De hobby cursus die ik vervolgens gekozen heb, was abominabel van opzet, geeft te denken hoe de rest van het aanbod er uit ziet.

De oplossing

Gebruik niet zo'n goedkoop lokkertje. Biedt kwaliteit of biedt het niet.

5 reacties

  1. Auteur
    NHA Thuisstudies
    Datum
    Klacht in goede orde ontvangen en voorgelegd aan eindverantwoordelijke
  2. Auteur
    NHA Thuisstudies
    Datum
    cursist per e-mail via onze klantenservice verzocht om meer informatie.
  3. Auteur
    Manon
    Datum
    Bericht gestuurd met specificatie klachten. Verbinding verbreekt om de haverklap, applicaties laden niet of te traag.
  4. Auteur
    NHA Thuisstudies
    Datum
    Contact opgenomen met leverancier namens student. Tablet wordt gerepareerd of vervangen. Student hierover geïnformeerd per e-mail via de klantenservice.
  5. Auteur
    Manon
    Datum
    Hoewel de voorgestelde oplossing (nieuwe of gerepareerde tablet) nog niet in mijn brievenbus ligt, vind ik dat er professioneel en vlot is gereageerd op mijn klacht. Ik ben benieuwd naar het prima werkende exemplaar dat mij nu beloofd is....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Manon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over NHA Thuisstudies?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen