Opgelost door NHA Thuisstudies: de gratis tablet is een lokkertje, zeer slechte kwaliteit

Manon

De gratis tablet is een lokkertje. Je kunt er echt helemaal niets mee, behalve als snijplank gebruiken. Toen ik daarover een mailbericht stuurde naar NHA, kreeg ik als reactie:
'De gratis tablet is een geschenk bij elke cursus die wij aanbieden. De tablet voldoet aan de specificaties die cursisten voorafgaande kunnen bekijken op onze website. Wij vinden het jammer dat u bepaalde verwachting van de tablet heeft gehad en dat wij deze verwachting bij ontvangst van de tablet niet hebben kunnen waarmaken. Echter is onze communicatie hierover duidelijk geweest''
Dus als je leest in de berichten dat de klacht is 'afgehandeld', dan is dit waarschijnlijk de standaard afhandeling.
Trap er niet. De hobby cursus die ik vervolgens gekozen heb, was abominabel van opzet, geeft te denken hoe de rest van het aanbod er uit ziet.

Gebruik niet zo'n goedkoop lokkertje. Biedt kwaliteit of biedt het niet.

NHA Thuisstudies
    Klacht in goede orde ontvangen en voorgelegd aan eindverantwoordelijke
    NHA Thuisstudies
    cursist per e-mail via onze klantenservice verzocht om meer informatie.
    Manon
    Bericht gestuurd met specificatie klachten. Verbinding verbreekt om de haverklap, applicaties laden niet of te traag.
    NHA Thuisstudies
    Contact opgenomen met leverancier namens student. Tablet wordt gerepareerd of vervangen. Student hierover geïnformeerd per e-mail via de klantenservice.
    Manon
    Hoewel de voorgestelde oplossing (nieuwe of gerepareerde tablet) nog niet in mijn brievenbus ligt, vind ik dat er professioneel en vlot is gereageerd op mijn klacht. Ik ben benieuwd naar het prima werkende exemplaar dat mij nu beloofd is....

Manon

Ook een klacht indienen over NHA Thuisstudies?