Klacht NHA Thuisstudies: extra kosten door incasso omdat NHA mij nooit een betaling email heeft gestuurd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 538383
Gebruiker
jjfs
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik heb nooit een email ontvangen om een betaling te doen, en nu moet ik incasso kosten betalen. NHA heeft geen info erover en de incasso kan niet terug gedraaid worden. ik heb alleen een welkoms email van ze ontvangen wat dus duidelijk aangeeft dat ze wel mijn email adres hebben en dat er niks van ze in mijn spam terecht is gekomen.

Gewenste oplossing

geen incasso kosten betalen.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    NHA Thuisstudies
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Monk,
    Wij verzoeken u vriendelijk om uw verweer voor te leggen bij het incassobureau.
    Wij hebben geen inzage in uw dossier. Wel kan ik aangeven dat een dossier naar het incassobureau gaat naar herhaalde facturen via e-mail, de aanmaning wordt verstuurd per post.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice NHA Opleidingen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NHA Thuisstudies?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen