Klacht NHA Thuisstudies: Geen reactie op e-mail

Sanne159

Ik volg een online cursus bij NHA en ben over de cursus zelf op zich best tevreden. Het probleem is dat ik het tweede termijn wil betalen, maar ik weet niet helemaal wat voor gegevens ik moet vermelden in bijv. de omschrijving(bij het overmaken) en of dat verschil maakt. Ik heb 1 november NHA gemaild om dit te vragen en kreeg een mail dat ik binnen een week antwoord kon verwachten. Vanochtend heb ik weer gemaild, omdat ik nog geen antwoord heb gehad en ik kreeg dezelfde antwoordmail. Ik ben bang dat als ik geen reactie krijg en ik het niet op tijd betaal, ik uiteindelijk een boete o.i.d. krijg, terwijl ik het al ruim 2 weken geleden probeerde te betalen.

Het zou fijn zijn als ik antwoord zou krijgen op mijn vraag. Ik snap dat NHA veel mails krijgt, maar als ze zeggen dat ze binnen een week zullen reageren op een mail, is het niet fijn om 2 weken later nog geen reactie te hebben.

Sanne159
    Hoe lang duurt t voor ik een reactie krijg?
    NHA Thuisstudies
    Nogmaals gebeld met cursiste, vm nogmaals ingesproken en per mail informatie aan cursist verstrekt.

Ook een klacht indienen over NHA Thuisstudies?