Klacht NHA Thuisstudies: genaaid door NHA. met Curcus Engels Havo.

welle18

Cursus Engels havo aangeschaft, om voor mijn opleiding Docent Engels HBO even de regels op te frissen. Weet niet wat voor docenten zij aannemen, maar dit zijn geen docenten.
keurt veel antwoorden fout, ik begon aan mijzelf te twijfelen, heb zelfs mijn werk aan het HBO laten zien, die hadden zoiets dit kan niet waar zijn wat is NHA een waardeloos bedrijf. en voor die Docent Petra.

Zinnen fout rekenen die gewoon goed zijn, spellings regels fout keuren die gewoon goed zijn.
Dit is schandalig, hiervoor heb ik niet betaald, heb gewoon niks aan de cursus gehad zo, want jaah niks klopt toch. volgens jullie, maar aan de hbo instellingen kloppen de zinnen wel. wat raar.

Ik wil een deel van het geld terug, Ik heb betaald voor een cursus met begeleiding en eerlijkheid.

Niet voor oplichting en een docent, die geen Engels kan.

welle18
    Email is inderdaad gestuurd, word gevraagd om voorbeelden, maar staat niks in dat er een passende oplossing gaat komen, meer dat zij het gaan beoordelen of zij het kunnen aanpassen snel.
    welle18
    Ik heb inderdaad een email met bewijsstukken gestuurd. Daarna niks meer vernomen van hun.
    NHA Thuisstudies
    Er is diverse malen geprobeerd telefonisch contact te krijgen met cursist, zo ook vandaag. Er is aangegeven is dat we heel graag even persoonlijk contact met haar hebben om een en ander door te kunnen spreken. Helaas hebben we daar geen reactie op ontvangen, aan de cursist dan ook de vraag om telefonisch contact met ons te zoeken op een werkdag die mw zelf het best uitkomt tussen 08:30 uur en 16:00 uur. Wij wachten deze reactie af.
    welle18
    Ik heb aangegeven dat zij mij kunnen mailen, aangezien ik alles zwart op wit wil hebben.

Ze konden mij vaak genoeg mailen, dan kan het nu ook. Het adres is paula_siekman@hotmail.com

welle18
tot op heden nog steeds niks, ze proberen alles om er onder uit te komen

Ook een klacht indienen over NHA Thuisstudies?