Klacht NHA Thuisstudies: Ik heb betaald, nu wil ik studeren ook

Klachtnummer
# 451666
Gebruiker
M. Slot
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ingeschreven voor een thuissituatie in januari 2018. Tot en met november 2019 NIETS vernomen: geen incasso, geen facturen, geen boek: niets
Ineen bericht van NIB, waarop een zeer minnelijke schikking voorgesteld. Antwoord in de vorm van een dagvaarding. Onder protest betaald met melding dat ik per direct de studie wil kunnen volgen en wat denk je? Studie is niet meer toegankelijk. En elk contact blijft uit.

De oplossing

Heropen mijn studieomgeving
Stuur het boek toe
Stuur de tablet toe

1 reactie

  1. Auteur
    NHA Thuisstudies
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Naar aanleiding van het bericht van cursist hebben wij een het dossier in behandeling genomen. De verantwoordelijke afdeling heeft een onderzoek opgestart en de cursist over de uitkomst hiervan per mail geïnformeerd.

Ook een klacht indienen over NHA Thuisstudies?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen