Klacht NHA Thuisstudies: Ik zit al een maand te wachten op een zogenaamde kosteloze verlenging.

content Opgelost
Sluitom

Halverwege augustus kreeg ik een melding in mijn email van edu-actief dat mijn licentie op 24Boost over een maand zou verlopen.
Dus ik NHA benaderd met de vraag hoe ik de licentie moet verlengen en of er extra kosten bijkomen.
In een reactie werd mij toen verteld dat ik zelf niets hoefde te doen en dat ik vanzelf bericht zou krijgen om mijn licentie kosteloos te kunnen verlengen.
Een maand later, ik heb nog steeds niets ontvangen en mijn licentie op 24boost is verlopen.
Ik heb er een paar dagen over heen laten gaan en heb ik toch maar gebeld.
Kreeg ik te horen dat de persoon die er meer van weet er niet was en dat ik de volgende dag terug zou worden gebeld.
De volgende dag ben ik niet terug gebeld.
Ik weer een mail sturen hoe het zit.
Nu word mij terug gemaild dat mijn vraag bij de "inhoudsdeskundige" ligt.
En dat ze contact met me opnemen als ze meer weten.
En er gaat weer een tijd overheen.
Ondertussen zie ik eindelijk een bericht tussen de downloads staan over het verlengen.
Ik zou zelf een mail naar edu-actief moeten sturen, om mijn licentie KOSTELOOS te kunnen verlengen.
Dat heb ik gedaan, en ik krijg later weer terug gemaild dat ik een licentie moet kopen voor 120,-
Dus ik weer bellen met de NHA, en de vrouw aan de lijn zei tegen mij dat het volgens haar nooit kosteloos gaat. En ze kon zien dat er in het mailcontact van de afgelopen weken er geschreven was over kosteloos verlengen. Maarja, degene die er over gaat is niet aanwezig. En ik zou worden teruggebeld.
Ik ben WEER niet teruggebeld.
Dus vandaar deze klacht!

Ik wil eindelijk eens duidelijkheid over waar ik nu aan toe ben!
2 maanden geleden heb ik het al aangegeven. Ik zit nu al bijna een maand niets te doen door dit getreuzel.
Ik wil of een deel van mijn lesgeld terug, OF zo snel mogelijk een kosteloze verlenging van mijn licentie!

NHA Thuisstudies
    De opmerkingen van de cursist zijn doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling die het dossier in behandeling zullen nemen en de cursist wordt hiervan schriftelijk op de hoogte gesteld.
    NHA Thuisstudies
    De verantwoordelijke afdeling heeft per mail contact gehad met de cursist over het probleem met het inloggen op 24BOOST. Er was al contact tussen deze afdeling en de cursist en gelukkig is er ook een oplossing gevonden. Deze is met de cursist gecommuniceerd, zodat hij nu verder kan met zijn lessen en huiswerk.

Sluitom