Klacht NHA Thuisstudies: Lesmateriaal is zeer onvoldoende!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 612497
Gebruiker
Gerard
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Het lesmateriaal onduidelijk:

1. In de les wordt gebruik gemaakt van 3 millimeter geruit papier en het schrift, dat is mee gestuurd is 5 millimeter.

2. Er wordt opgedragen om een 3B pen te gebruiken, terwijl in de voorbeelden een 2B wordt gebruikt.

Dit schept verwarring t.a.v. de grootte van de letters.

Bij mijn eerste les kreeg ik het cijfer 6,5 zonder enige uitleg, hoe dat cijfer tot stand is gekomen: ben ik op de goede weg?


Gewenste oplossing

Ik krijg géén of geen bevredigend antwoord op deze duidelijke klachten: Ik wil derhalve stoppen met de lessen en wil mijn lesgeld retour.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

7 reacties

  1. Auteur
    NHA Thuisstudies
    Datum
    De opmerkingen van cursist worden in behandeling genomen.
  2. Auteur
    Gerard
    Datum
    Mijn klacht is bij NHA doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Het is niet duidelijk op welke termijn ik antwoord krijg.
  3. Auteur
    NHA Thuisstudies
    Datum
    Via mail is cursist op de hoogte gesteld van het in behandeling nemen van zijn opmerkingen en de verwerkingstermijn. De verantwoordelijke afdeling heeft de melding op dit moment in behandeling en zal op korte termijn naar de cursist reageren.
  4. Auteur
    Gerard
    Datum
    We wachten af!
  5. Auteur
    Gerard
    Datum
    We wachten nog steeds af!
  6. Auteur
    NHA Thuisstudies
    Datum
    De opmerkingen zijn in behandeling genomen en de cursist is op de hoogte gesteld van de behandeling en de termijn die daarvoor staat. De klacht wordt momenteel behandeld en de cursist zal binnen de gestelde termijn een reactie ontvangen. Dit zal uiterlijk 29-08-2022 zijn.
  7. Auteur
    NHA Thuisstudies
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    De cursist is via een bericht van de verantwoordelijke afdeling op de hoogte gebracht over de opleiding en de opmerkingen in zijn melding.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NHA Thuisstudies?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen