Klacht NHA Thuisstudies: NHA rekent bedrag voor up to date lesmateriaal

mb

Ik ben medio 2011 begonnen met een thuisstudie Makelaardij bij NHA. Gem. (geen max!) studieduur van 24 maanden. Door omstandigheden heb ik dit een half jaar geleden weer opgepakt en zie dat 5 van mijn 6 modules zijn geactualiseerd en ik niet meer het juiste lesmateriaal in huis heb. Ik heb NHA gevraagd om mij het juiste materiaal toe te sturen en dat willen zij wel doen tegen een bedrag ad. 50% korting van het oorspronkelijke bedrag. Ik heb echter de gehele studie al betaald. In hun algememe voorwaarden die verwijzen naar de normen van NRTO staat dat zij verantwoordelijk zijn voor correct lesmateriaal. Na het indienen van een klacht stellen zij mij verantwoordelijk voor het rekening houden met veranderingen in wettelijke zaken, omdat ik er voor heb gekozen om er langer over te doen dan het voorgestelde studieschema van 2 jaar. Mocht ik er niet mee eens zijn verwijzen ze me naar de geschillencommissie ad. 102,50. Ik heb dus hoe dan ook kosten en dat vind ik niet zomaar kunnen.

Ik wil dat ze mij kosteloos voorzien van correct lesmateriaal. gezien ik hier voor betaald heb.

NHA Thuisstudies
    klacht dateert dan 2013. NHA Thuisstudies is sinds 8-9-2014 actief op klachtenkompas. Klacht gesloten
    mb
    de klacht is van 2013. nha reageert pas in 2014 met de reactie dat het is verlopen en klacht wordt gesloten??!! ik heb geen oplossing geelezen?
    NHA Thuisstudies
    NHA thuisstudies is sinds 8 september 2014 actief op klachtenkompas. voor die tijd hebben wij geen toegang tot een account gehad om klachten in behandeling te nemen. Na onderzoek in onze administratie is gebleken dat uw klacht ook via ons zelf binnen is gekomen en op 12-12-2013 schriftelijk, inhoudelijk is beantwoord. Op 23-12-2013 en 20-1-2014 is die schriftelijke reactie nogmaals bevestigd.