Klacht NHA Thuisstudies: NHA weigert tablet te leveren

AVL1989

In september een cursus autocad 2016 + gratis tablet besteld, als cadeau voor mijn vriend. Omdat de betaling in delen ging heb ik op advies van de telefoniste gewacht met aanvragen van de tablet tot in ieder geval de helft van dit bedrag betaald zou zijn. Aangezien die betalingsopdracht eind december de deur uit ging, heb ik op dat moment het aanvraagformulier ingediend, waarbij ik rekening hield met de termijn van +- 10 weken voor ik iets zou vernemen. Dit bleef uit, en in april heb ik per e-mail gevraagd of alles wel goed verliep. Tot mijn grote verbazing geeft NHA nu aan dat het allemaal te lang geleden is, en ik daarom geen tablet kan ontvangen. Inmiddels is het volledige cursusgeld betaald (februari was de laatste termijn) en heb ik nu 3x aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ga. NHA meld enkel dat ze geen informatie kunnen vinden over het contactmoment welke ik had over het aanvragen van de tablet, en dat ze om die reden geen enkele compensatie kunnen regelen. Ik heb zelf al voorgesteld (omdat ik me kan voorstellen dat een actie een keer afgelopen is, of dat een product niet meer leverbaar is) om in dit geval geen tablet, maar een bol.com bon (de huidige actie) te versturen, maar hierop heb ik niks vernomen.

Alsnog het actieproduct ontvangen, of een vervangend product.
Excuses vind ik ook op zijn plaats, ik heb eerder gesteggel gehad over een betaling die niet goed verliep en het telefonische contact hierbij was net zo klantonvriendelijk als het contact per e-mail over deze kwestie, terwijl ik het gevoel heb dat ik zelf uiters geduldig en vriendelijk te word sta. Als klant verwacht ik meer!

NHA Thuisstudies
    Geachte mevrouw,

Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen en voorgelegd aan de eindverantwoordelijke van de klantenservice. Deze heeft de situatie bekeken.

Onze oprechte excuses voor het misverstand. We zullen per ommegaande het cadeau alsnog nasturen.
    Binnen enkele dagen kan de student het cadeau per aangetekende post thuis verwachten.

Klantenservice NHA

AVL1989
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    NHA Thuisstudies
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

Het cadeau naar het adres van de student (Blomslaan in Wolvega).
    Als het cadeau deze week niet aankomt, neem dan even contact met ons op.

Klantenservice NHA

Ook een klacht indienen over NHA Thuisstudies?