Klacht NHA Thuisstudies: Porti kosten worden niet terugbetaald

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 585644
Gebruiker
R. van den Hoogen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik ben gebeld door NHA om een tweetal opleidingen waar ik interesse in had getoond toegestuurd te krijgen. Omdat ik dit via de subsidie STAP wilde regelen was het de bedoeling deze kostenloos terug te sturen. Het pakket beviel en heb de STAP subsidie aangevraagd. Ruim binnen de 2 weken heb ik het pakket teruggestuurd maar hiervoor moest ik wel € 7,25 voor betalen. Zojuist gebeld met NHA om het geld terug te vragen maar dat werd geweigerd! Er had een brief bij moeten zitten met antwoordnummer maar dat was niet het geval. Ze betalen dus gewoon de verzendkosten niet terug!!! Als dit zo is annuleer ik mijn opleiding

Gewenste oplossing

Terugbetaling porti - conform afspraak
Geboden oplossing
NHA weigert de eigen fouten te corrigeren en luistert niet naar de klant. Gemiste kans. Ik ga nu mijn opleiding bij NHA annuleren, ben klaar met deze organisatie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    NHA Thuisstudies
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NHA Thuisstudies?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen