Klacht NHA Thuisstudies: Retourneren pakket

JoyceLimbourg

Ik heb op 10 december een studie aangevraagd, deze heb ik laten afleveren bij een postnl locatie aangezien ik online bij jullie niet kon aangeven om het op een afhaaladres te laten leveren. 12 december wilde ik dexe ophalen en kreeg Ik het pakket toen niet mee, met gevolg dat deze retour ging.
Het pakket is op 29 december opnieuw geleverd bij het afleveradres.
Ik heb het pakket in de week 1 woensdag if een donderdag door mijn moeder laten ophalen omdat ik met vakantie was.
Toen ik terug kwam van vakantie heb het gelijk bekeken en jullie bericht omdat mijn proefperiode net net verstreken was. Ook ben ik mijn job kwijt geraakt en kan ik het financieel niet meer veroorloven en daarbij zou mijn keuze zowie zo dan toch een andere studie zijn geworden.
De 21ste januari benader ik jullie de dag dat ik terug was van vakantie en leg jullie de situatie uit. Krijg alleen nee gaat niet nee kan niet en geen oplossing gerichte hulp.
Het pakket is 23ste januari retour gegaan.

Ik kan het me financieel niet veroorloven ik wil wel maar hrt gaat niet ik ben mijn baan kwijt als dit nog niet erg genoeg is willen jullie me de schulden injagen door niet oplossingsgericht mee te denken en eventueel een uitzondering te maken.

Ik ben tevreden als het pakket gewoon retour word genomen en ik deze dus ook niet hoef te betalen ivm. Financiële situatie ivm. Verlies van mijn baan.
Ben eventueel bereid om €30 te betalen voor afmelding van de opleding en het ongemak.

JoyceLimbourg
    Hebben jullie mijn klacht al kunnen bekijken?
    Mvg
    NHA Thuisstudies
    Uw opmerkingen worden in behandeling genomen.

Ook een klacht indienen over NHA Thuisstudies?