Klacht NHA Thuisstudies: Schandalig

sad Niet opgelost
nvdb93

Mbo opleiding van anderhalf jaar opgezegd maar moet wel doorbetalen tot juni 2018. Staat nergens in de studievoorwaarden. NHA reageerd niet op mailtjes en na 2 maanden geleden een brief te hebben gestuurd word er glashard gezegd dat er geen opzegbrief ontvangen is en dat ik helaas nu te laat ben voor de volgende 2 leszendingen die eraan komen en ik moet betalen terwijl ik ervoor al brief gestuurd heb en dan stuur ik een brief opnieuw en krijg ik ineens een bevestiging en dat ik maar gewoon tot juni 2018 moet blijven betalen.. wat is dit voor k*t bedrijf.

Dat ze mij is normaal te woord staan en mij niet eisen om door te moeten betalen. Dat het kwijtgescholden word
Er is geen oplossing

NHA Thuisstudies
    Naar aanleiding van bovenstaande informatie van cursist het dossier erbij genomen en de opmerkingen doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Zij zullen contact met de cursist opnemen.
    NHA Thuisstudies
    Na terugkoppeling van de afdeling blijkt dat er nog telefonisch contact is geweest met de cursist over de opzegging en de voorwaarden. De besproken informatie in dit gesprek is door ons op 07-11-2017 nogmaals per mail aan cursist bevestigd.

Ook een klacht indienen over NHA Thuisstudies?