Opgelost door NHA Thuisstudies: Toetsen en Tablet

AlbertS

Op dit moment volg ik de deel-cursus MBA Finance en Accounting bij het NHA. De Omdat er voor mij onduidelijkheden waren over de stof had ik vragen gesteld aan de docente, maar tot op heden geen reactie ontvangen op geen van de vragen. Vooralsnog ben ik verder gegaan met de studie en heb de eerste opdracht verstuurd.
Hierop heb ik ook niets op terug gekregen in welke vorm dan ook, ik had in ieder geval feedback verwacht zodat ik de eerste toets spoedig kon beginnen. Na contact te hebben opgenomen zowel via de mail als telefonisch is in ieder geval naar voren gekomen dat de eerste opdracht wel is ontvangen. Het is erg vervelend dat dit niet is gecommuniceerd, wellicht had ik daarmee meer begrip kunnen tonen. Nu ik bijna het tweede deel heb afgerond wilde ik toch echt de toetsen voltooien en een getuigenschrift ontvangen voor dit onderdeel.

Ik zou graag antwoord willen hebben op de vragen die ik heb gesteld aan de docente met betrekking tot de stof.
De feedback met betrekking tot de eerste opdracht
De toets voor de afsluiting van het Accounting deel
De antwoorden met betrekking tot de berekeningen van het Finance deel, die werden gesteld volgens de reader.
De beloofde tablet te ontvangen.
Tijdig de toets te ontvangen voor het Finance deel

AlbertS
    Dankzij een medewerker van het NHA ben ik op de hoogte gebracht met betrekking tot de docente en heb de antwoorden ontvangen voor het Finance deel. Daarvoor dank.
    Helaas heb ik door deze gang van zaken een mooie mogelijkheid gemist op dit terrein.
    Ik hoop toch gauw te beginnen met de daadwerkelijke toetsen en dat wij er uit komen met een wenselijke oplossing dan wel voltooing.
    NHA Thuisstudies
    Melding gedaan richting de verantwoordelijke afdeling, die deze klacht gaan oppakken. Dhr wordt hiervan schriftelijk op de hoogte gesteld.
    NHA Thuisstudies
    Dhr is middels een bericht op de hoogte gesteld van de situatie en er is een oplossing geboden. (27-05-2015)
    AlbertS
    een oplossing is duidelijk geboden omtrent mijn klachten, waarmee ik redelijk tevreden ben. Met wederzijdse hoop, verwacht ik dat het in de komende tijd zal verbeteren

Ook een klacht indienen over NHA Thuisstudies?