Klacht NHA Thuisstudies: Veel beloftes maar weinig concreet en een zeer klantonvriendelijke klantenservice.

L.M. Broerre-doornkamp

KLACHT.
Al bijna een week wacht ik op een aangevraagde proefles! Ik krijg een mail van ene Jessica van NHA met de vraag hoe de NIET ONTVANGEN - proefles bevalt?
Op mijn mail reactie krijg ik een mail retour dat het erg druk is bij NHA. Vandaag 3 november 2017 bel ik naar de klantenservice en vraag of er mogelijk iets is misgegaan. De persoon aan de telefoon antwoordt dat zij mij niet kan helpen omdat de afdeling het erg druk heeft en dat ik wellicht binnen een week terug kan worden gebeld. Op mijn opmerking dat ik dit echt te gek voor woorden vindt en dat er 10 anderen zijn die ook deze opleiding aanbieden is het antwoord: "Is prima mevrouw doet u dat maar". Op mijn reactie dat dit de arrogantie ten top is krijg ik het kennelijk standaard geleerde antwoord: "Is prima mevrouw" waarna er wordt opgelegd. Hoezo NHA? NIET DOEN.
Letty Broere

Minimaal een excuus. Als ik de Facebook pagina van NHA en de klachten lees zal ik niet meer starten met de opleiding.

NHA Thuisstudies
    Naar aanleiding van bovenstaande melding van mw heb ik telefonisch contact met mevrouw opgenomen. Ze was telefonisch niet bereikbaar, dus ik probeer het nogmaals op een ander tijdstip.
    NHA Thuisstudies
    Opnieuw telefonisch contact gezocht met cursist en haar gesproken. haar uitleg gegeven over de ontstane contacten en problemen en onze excuses aangeboden over de communicatie die niet correct is geweest. in overleg met de cursist aangegeven dat het dossier verder gesloten kan worden.

Ook een klacht indienen over NHA Thuisstudies?